8 odpowiedzi na „Marki w naszych głowach

  1. Oj tak, niewiele wystarczy, by klient odwrócił się od marki. Mój znajomy miał dostać smartfona do testowania z Play, okazało się, że jak poszedł po odbiór, to zabrakło aparatów. Play skreślony na całej linii u niego.

  2. pijarukoksu pisze:

    Ostatnio firmy telekomunikacyjne w ogóle nie mają pomysłu na nomen omen komunikację z klientem. Play zawodzi, Orange miało wpadkę dość poważną na Facebooku, teraz czekamy na ruch T-Mobile.;)

  3. „Zakamarki Marki Lite” by Koksu – sama prawda: ludzie przestają myśleć o swoich potrzebach jako takich, tylko o markach/produktach utożsamianych z tymi potrzebami…

  4. Pingback: W tłumie siła | Pijaru Koksu Blog

  5. Pingback: Personal branding 2.0 – recenzja książki | Pijaru Koksu Blog

  6. Pingback: Społecznościowy dizajn | Pijaru Koksu Blog

  7. Pingback: Procentowy fanpage | Pijaru Koksu Blog

  8. Pingback: Żebrak socialu | Pijaru Koksu Blog

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Google+

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )

Connecting to %s