4 odpowiedzi na „Społecznościowy dizajn

  1. Jakub Wysocki pisze:

    Widzę jeden problem z social designem, mianowicie jest w nim masa pozytywów dla przedsiębiorstw, ale raczej niewiele dla społeczności. Wyłączając Konkursy Kreatywne twórcy takiego designu nie mają specjalnej gratyfikacji za swoją pracę, a jeszcze na dodatek rośnie ich przywiązanie do marki. Przy croudsourcingu przynajmniej wszyscy twórcy w ten czy inny sposób byli wyróżniani za prace…

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Log Out / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Log Out / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Log Out / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Log Out / Zmień )

Connecting to %s