3 odpowiedzi na „Społecznościowa mądrość Brogana

  1. pixelpr pisze:

    Dokładnie – ja też wchodzę na Google+, stwierdzam, że tam nudno i wychodzę. Zresztą moje zdanie jest takie, że lepiej skupić się na jednym czy dwóch podstawowych profilach społecznościowych i tam budować komunikację, niż próbować wszędzie, gdzie się da. A że Facebook i Twitter były pierwsze…

  2. b2bfocused pisze:

    Ja na g+ jestem zarejestrowany prawie od początku, ale byłem tam może w sumie 10 razy. Jedyne co działa na ich korzyść to poprawa pozycji w google.

  3. aga-aa pisze:

    G+ nie ma tego czegoś co by naprawdę przyciągnęłoby ludzi

Skomentuj

